POZIV ZA XV SAVJETOVANJE IZ KRIVIČNOPRAVNE OBLASTI, Neum, 01.-04.juni/lipanj 2016.godine
Jednokrevetna soba na bazi polupansiona-95,00 KM,
Dvokrevetna i trokrevetna soba na bazi punog pansiona-85,00 KM, po osobi
Dvokrevetna i trokrevetna soba na bazi polupansiona-75,00 KM, po osobi
Noćenje sa doručkom u jednokrevetnoj sobi- 85,00 KM
Boravišna taksa 1,60 KM po osobi na dan.
Za sve dodatne informacije o rezervaciji možete kontaktirati „Grand hotel Neum“, na broj telefona: +387(0)36-880-222, ili na e-mail: prodaja@hotel-neum.com
Kotizacija se uplaćuje na poseban račun Udruženja sudija/sudaca u Federaciji BiH:
Sarajevo
Ul. Valtera Perića br. 15/2.
ID broj: 4200430080001
Svrha uplate: Kotizacija za savjetovanje Neum 2016.
Poslovna banka: Uni Credit Bank Sarajevo
Broj Računa: 3389002202901147
Kopiju virmana o uplaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na fax Udruženja +387(0)33-668-035 ili e-mail: usfbih@bih.net.ba , a original predočiti prilikom registracije i preuzimanja materijala za savjetovanje. Krajnji rok za uplatu kotizacije je petak 27.05.2016. godine.
Za dodatne informacije možete se obratiti na tel/fax +387(0)33/668-035,
odnosno e-mail: usfbih@bih.net.ba
Sve najnovije informacije u vezi krivičnopravnog savjetovanja Neum 2016 možete pratiti na web stranici: www.usfbih.ba i Centara za edukaciju sudija i tužilaca FBiH i RS: www.fbih.cest.gov.ba i www.rs.cest.gov.ba
Ranije objavljeno
Novoimenovane sutkinje i sudije u studijskoj posjeti pravosudnim institucijama u Saveznoj Republici Njemačkoj, 06.-11. juli/srpanj 2025. godine, Bonn
U periodu od 06. do 11. jula 2025. godine, u okviru institucionalne saradnje Centra za[...]
U Sarajevu održana Regionalna konferencija „Ubrzanje parničnih postupaka – važan korak u pripremi pristupanju Evropskoj Uniji“
U organizaciji Centra za edukaciju sudija i tužilaca u Federaciji Bosne i Hercegovine i Foruma[...]
Regionalni webinar “Prava prirode, prava ljudi: Odgovornost za zaštitu životne sredine“
Regionalni webinar “Prava prirode, prava ljudi: Odgovornost za zaštitu životne sredine“ AIRE centar organizuje[...]